Tuesday, August 14, 2007

بص من فوق عشان تحس بالحلاوة....:)

بجد احلى احساس انك تكون واقف فوق اعلى مكان وشايف كل حاجة حواليك
شايف الاهرامات والبرج والقلعة والنيل والبحيرة وكل شئ حلو فيكى يا مصر
..........
كنت من كام يوم بقضى احلى يوم بجد كنت حاسة انى فى حلم حلوووووو جداااااااااااا
كنت مبسوطة اوووووووووووى كنت بجد معنوياتى مرتفعة جداااااااااااا
وكنت حاسة انى فى حاله غريبة كدة
على الرغم انه كان يوم مزحوم
كان عندى شغل اليوم ده و بعدين كان عندى مشوار قضيته كنت فى الفترة دية
بستمتع بكل حاجة
زى ما يكون كنت مسافرة فوق كوكب تانى وبعدين رجعت لكوكب الارض
المهم:)
بعديها رحت فرح واحدة صحبتى كانت من ايام المدرسة كنت فرحانه اووووى لما افتكرتنى وعزمتنى بالرغم ان بقالنا فترة كبيرة مكنش بينا اتصال ومع ذلك اتصلت وعزمتنى وعلى الرغم ان مكنش فيه حد من ايام المدرسة تقريبا غيرى وبعدين معرفش اهلها برضو بس رحت
وكان اجمل فرح رحته عشان مكنتش لوحدى وكمان عشان زى ما نكون عايشين الحياة عادى يعنى
خلصت الفرح وبعدين استنيت اخواتى يعدوا عليا عشان رايحين خطوبة اخويا
وبليل بقى اتعزمنا كلنا على السينما على فيلم كده رضا روحنا اليوم ده الساعة 4 وعشرة الفجر
بجد كان يوم مزحوم بس جمييييييييييييييييل فووووووووووووق الوصف

2 comments:

3abdo me7tas said...

ياااااااااااااه
بجد انا فرحان جدا انك طلعتى من المود الوحش اللى انتى كنتى فيه وبقيتى فرحانه كده انا بقول بقى تاخدى هدومك وحالك ومحتالك وتروحى تسكنى فى برج القاهرة أحسن
:)
المهم ربنا يوفقك يا رب وعقبال فرحك يا رب
ربنا يكرمك يا رب
وعلى كده بقى لما روحتى الساعه 4.10 الصبح يا ريت نمتى علطول ولا صليتى الفجر

رحيق الحب said...

بصراحة وللاسف الشديد مقدرتش اصلى الفجر يا دوب حطيت راسى على المخدة ورحت فى سابع نومة ومحستش بنفسى الا على الصبح وانا رايحة الشغل بس دعيت ربنا انه يسامحنى بقى لأن فعلا مكنتش قادرة اقف خالص