Tuesday, January 29, 2008

كل سنه وانا طيبة :)))))))))


سلامو عليكم اجمعين


:)


معلش انا عارفة انى مقصرة شوية ومش بتابع البلوج ومش بنزل الا بالتيلة بس معلش بقى


سيبكم من ده خلينا فى المهم


:)


عايزة اقولكم ان النهارده بجد فرحااااااااااااااااااااااااااانه جداااااااااااااااااا عارفين ليه


على الرغم انى امبارح كنت مهمومة شوية والرسايل عمالة تهف على الواحد والناس يا عينى اللى بيبعت بالتلات رسايل يعنى زمانهم


رصيدهم خلص اساسا واللى اتصل بليل مخصوص مع انه نايم بس ظابط المنبه اول ما ترن الساعة 12 عشان يقولى كل سنه وانا طيبة بجد


مش عايزة اقولكم على الرغم اللى انا فيه والحاجات المتركبسة فوق دماغى والمفروض اخلصها وشوية برضو مهمومة وعمالة افكر فى


حاجات كتيييييييييير


وكمان على الرغم ان اليوم اللى هوا المفروض يبقى يومى كان معكوك عكة محترمة كفاية الجو النهارده اصلا وكمان كنت مرهقة جداااااا من


اللف والفحص والتمحيص واهمال الناس وحاجة ما يعلم بيها الا ربنا لدرجة انى يدوب خلصت جريت بسرعة اكلت فى السريع عشان الحق


الكورس بتاعى اللى كنت وانا قاعدة اول ما وصلت كنت بنام على نفسى لدرجة واحدة صحبتى قلقت عليا قالتى شكلك تعبان اوى كدة ليه


بس كل ده بجد راح على طووووووووول بمفعول السحر بجد


عارفين ليه



اول هام ان بجد الناس اللى افتكرونى واهتموا وكدة بجد ناس غالية اوى عليا بقولهم ربنا يسعدكو يا رب بقدر اللى انتو اسعدوتنى بيه سواء


برسالة او اتصال او ايميل حتى بجد يا رب يديم علينا الحب والاخوة فى ربنا


طبعا خطيبى ده على جنب بعيد عن الناس دية هاههههههههههههههه


اصلا طبعا كالعادة عمل فيا مقلب وبقدار الزنقة اللى انا وهوا فيها فا قلت عادى حتى لو مفتكرش مش مشكلة المهم عرفت انه نام خلاص


وكدة قلت خلاص تلاقيه ناسى اصلا فوجئت بليل انه بعت رسالة بمنتصف الليل بتوقيتنا بالظبط عشان عندهم التوقيت فارق عننا بجد فرحت اووووووى


نيجى بقى للنهارده


اتصال من زميلة فى الشغل بعزها اووووووووى بقالنا فترة بصراحة مفيش اتصال بس رن بس بس بجد فرحت اوى على الرغم ان اصلا


الاتصال كان الصبح بدرى وكنت اصلا فى مهب الريح


الاول اتصال من اختى ايمان غير ايمان اللى جاية فى الكلام هاههههههههه اصل ما شاء الله ربنا مكتر فى اصحابى فى الايمانات



تانى هام لقيت منى اختى فى الشغل بتقولى ايه ده مش هتيجى الصبح على المكتب طب وبعدين والهدية اللى متشاله دية بقالها شهر انا شاريها مخصصو ليكى وعايزة ادهالك فى يوميها حلاوتها فى كدة


طبعا بلمت واحساس الفرحة خلانى مش عارفة ارد ياااااااااااه بقالها شهر ومخصوص بقى وبتاع



تالت هام اختى اللى بجد ربنا يخليها ليا وبجد بحبها اووووووووووووى بحس بجد اننا فعلا عيله واحدة هيا واميرة وطنط وتيته بجد بحسهم


عيلتنا دمهم زينا حاجة كدة والغريب بجد ما فى مرة اتكلم فيها ويا ايمان الا من غير ما اقول او لسه هقول حاجة او مضايقة من حاجة الاقيها


تبادر وتقولها معرفش بتعرف منين البنت الشقية دية


المهم انها فجئتنى النهارده بجد بهدية غير متوقعة بس متوقعة برضو من ايمان وبس عشان ايمان مختلفة عن ناس كتير وكمان بجد انا لولا


انى ماسكة نفسى مستنيه بس لنص الليل عشان اقولها كل سنه وهيا طيبة بدل ما اعملهم كل شوية ازعاج بس بجد انا هاين عليا ابروز


الهدية بتاعتها مش هقولكم هيا ايه بقى هوا كدة رخامة منى

:)))))))))))))


كل واحد بقى يخمن مع نفسه


بس بجد الموقف نفسه وانها كلمتنى وصمممت انها تشوفنى وعرفت انى جاية فى المترو على الرغم ان الوقت متاخر بس كمان زنبت طنط


وياها بس سبحان الله خير برضو عشان بقالى كتير اوى مكنتش شوفت طنط وطنط دية بجد ليها معزة خاصة جداااااااا بحسها زى ماما


بالظبط حتى فيهم شوية برضو من بعض


بس فعلا بمجرد ما شوفتها وفجئتنى كمان بالهدية الغالية عندى جداااااااااااا


انا اصلا نسيت تعب اليوم باللى حصل فيه بكل حاجة


ربنا يسعدها يا رب ويسعد كل الناس اللى كانوا وييايا فى يومى ده ربنا يكرمهم كلهم يا رب


ويرزق البنات بالازواج الصالحين والبنين بالزوجات الصالحات


قولو

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين


:)))))))



اقولكم سلام بقى عشان امنيه والاء على وصل لارض الوطن القاهرة هاهههههه وانا على احر من الجمر عشان بجد مشتاقة ليهم جداااااااااااااا

هبقى احكيلكم بقى مغامرتنا سوا يمكن اغيب عنكم شوية بس متقلقوش لينا عودة قريبا ان شاء الله بس ادعولى بجد جامد محتاجة لدعائكم اووووووووووى



12 comments:

paranoia,magnetic & dramatic girl said...

كـــــــــــــــل سـنة وأنتي طيبة ياأحلي هالة
....
يارب يارب تحققي كل الي بتتمنيه ومبروك الهدايا
وربنا يخليكي لكلي الي بتحبيهم ويخليكي لهم
....
بس انتي زعلانة ليه من الكربسة ومشاكل الشغل وكده؟
بإذن الله كله هيبقي تمام بس انتي استبشري خير وابتسمي
الله حافظ
دودو

dr.Roufy said...

كل سنة وانتي طيبة يا قمر
طلعتي برج الدلو زيي
:)
أحسن ناس طبعا

كل سنة وانتي بألف خير وربنا يسعد كل ايامك يارب

3abdo me7tas said...

أوبا
أنا عارف ان فيه حاجات هتتحدف دلوقتى
بس والله انا مكنتش أعرف
وانتى عارفه انى كنتى غايب عن أرض البلوجر فترة
المهم يا ستى كل سنه وانتى طيبة والسنه الجاية كده نشوفك فى الكوشة
كل سنه وانتى طيبة يا هالة
انا بجد مش عارف أتكلم أقول ايه لانى محرج بصراحة من نفسي اوى
بس معلش آسفين يا ستى
طمنينا عليكى وعلى خطيبك
ربنا يكرمك يا رب
بس تعرفى انتى طلعتى رغاية أوى
:P
بهزر طبعا

walaa said...

كل سنه وانت طبيه وعقبال مية سنه
ويا رب دايما نسمع عنك اخبار حلوه
تحياتى لك ولاء

Unknown said...

كل سنة و انتى طيبة يا عزيزتى ، شوفينى ضرورى عندى بوست يخصك هدية منى ليكى انتى و مروة

الملاح التائه said...

كل سنة وإنتي طيبه
فاليحيا مواليد برج الدلو
الناس اللى بتكره الجمود
وبتحب التغيير
وبتتمنى تحقق أحلام غير عاديه
:D

3abdo me7tas said...

ايه يا ست هالة انتى مختفية فين
مممممممم
طمنينا عليكي

3abdo me7tas said...

إيه يا ست هالة انتى روحتى وقولتى عدو لى
طيب كلمة طمنينا عليكي ولا أى حاجه بلاش الغيبة الطويلة دى
ربنا يوفقك ويكون خير بإذن الله

نفرتيتي said...

كل سنة وانتي طيبة يا هالة عقبال الميت سنة بس والله انا مش اعرف ان عيد ميلادك في التاريخ ده والا كنت جبت حاجة حلوة وكنت عيدتك عليكي من بدري

رحيق الحب said...

سلامو عليكم معلش انا آسفة جدااااااااااا للتاخير على الرد بس معلش بقى اصل كنت مشغولة شوية مع اقاربى وبعدين كنت مسافرة ولسه راجعة من السفر المهم يا رب تكونوا بخير

دودو:ربنا يكرمك يا رب ببقى مبسوطة اوى بمداخلتك وردك ربنا يكرمك يا رب بجد كلامك مريح
وان شاء الله ربنا ييسر كل امر عسير بامر الله


د/روفى:
وانتى بالصحة والسلامة يا جميلة يا رب تكونى بخير وبصحة جيدة
وبعدين انتى بتتكلمى فى ايه طبعا الناس بتوع الدلو دول مفيش زيهم هاههههههههههههههههههههه وعلى راى سعيد صالح الرجل الدلو يحب الدلو هاههههههههههههههههههه ربنا يسعدك وينجحك بامر الله

رحيق الحب said...

عبدو محتاس:
ازيك يا محمد اخبارك ايه على فكرة متخفش مفيش لا حاجات هتتحدف ولا حاجة لأنك معذور وانت كنت هتعر منين وعموما كانك قلتها فى ساعتها على طول ربنا يكرمك ويوفقكك باذن الله ومعلش على التاخير والغياب غصبن عنى بقى اطمئن ولا تقلق وبعدين انت بتقولى انا رغياة طييييييييييييييييب هتشوف بقى ايه اللى هيجرى ليك هاههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اما سلطت عليك اذاعة مونت كارلو هاههههههههههههههههههههه


ولاء:
ازيك يا لولو يا قمر اسمحيلى ادلعك وكل سنه وانتى بالف صحة وسلامة يارب شكراا على رقتك وردك يا قمر ربنا يكرمك يا رب


عاليه حليم:
ازيك يا عاليه اخبارك ايه بجد مش عرافة اقولك ايه على الكلام الجامد ده بس ده كتير بجد وبعدين الحكاية مش مستهلة يا بنتى احنا اخوات فى ربنا المهم ابقى طمنينا عليكى وربنا معاكى ويوفقكك باذن الله يا رب

رحيق الحب said...

الملاح التائه:
اهلا بيك فى مدونتى وشكرا على ردك وبالظبط اهوا كدة مواليد برج الدلو بيحبو التجديد والتغيير دايما يلا ربنا يعين الناس علينا هاههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نفرتيتى :
ازيك يا قمر اخبارك ايه والله ليكى واحشة جامدة ومعلش بقالى كتير مدخلتش المدونه عندك بس معلش اعذرينى المهم انتى تكونى بخير وابقى طمنينا عليكى وبجد شكرا جداااااا لردك الجميل اللى زيك ده وكل سنه وانتى بالف خير وسلامة
وبجد بجد معايدتك كانها وصلت فى ميعادها بالظبط ربنا يكرمك يا رب كفاية كلامك دخولك عندنا يا قمر